Constituïm el Comitè de campanya de la CUP - Crida Constituent

El proper dimarts, 1 de setembre, a les 20.00h al CRAC

El proper dimarts, dia 1 de setembre, a les 20.00h, la CUP Rubí convoca a totes aquelles persones que tinguin ganes de col·laborar en la campanya electoral de la CUP – Crida Constituent per a les eleccions del 27 de setembre de 2015, a una assemblea que definirà les línies de la campanya a la nostra ciutat.

Com ha passat a nivell nacional amb el procés Per la Ruptura, que ha volgut sumar tots aquells sectors a favor del trencament amb el règim del 78, amb el capitalisme i el patriarcat, des de Rubí volem sumar forces (i mans) per tal de fer arribar el missatge de la CUP – Crida Constituent a tots i totes les rubinenques. Les eleccions, en clau plebiscitària, han de donar un mandat clar i inequívoc per la independència del Principat i l'inici del procés popular, des de baix, de constitució d'una nova República Catalana.

És per això que us esperem el proper dimarts al CRAC (c/Sant Joan, 1), i començar a dibuixar aquesta campanya entorn al programa de mesures concretes i el full de ruta de desconnexió amb l'Estat espanyol.

Us animem a totes a participar-hi!