Setmana de lluita (30 d'abril - 5 de maig)

En motiu de la propera jornada de l'1 de maig, el Dia Internacional dels Treballadors, des de la CUP de Rubí hem organitzat un gran acte per posar sobre la taula l'estat actual dels drets dels treballadors i les propostes que té el nostre partit en aquesta matèria; així com una Taula Rodona amb la participació de militants de diversos sindicats per tal que ens exposin la seva visió sobre l'organitzacó laboral d'un nova societat.

Us presentem el programa d'activitats:

Dia: 30 d'abril (19.00h)

Espai: CRAC Rubí (c/ Sant Joan, 1)

Xerrada 'Les propostes de la CUP en matèria de drets laborals' amb Lurdes Quintero (regidora de la CUP a l'Ajuntament de Valls) i Marc Faustino (militant de la CUP de Les Corts)

+ Tot seguit farem un taller d'elaboració de pancartes i un sopar popular.

Dia: 1 de maig

A les 12h, manifestació pel Dia Internacional dels Treballadors, a Terrassa; a les 17.30 manifestació a Barcelona (Arc de Triomf). Quedem a les 16.00h. als FGC.

Dia: 5 de maig (19.00h)

Espai: CRAC Rubí (c/ Sant Joan, 1)

Taula rodona 'Per canviar-ho tot: un nou model d'organització laboral'.

Participants: Ermengol Gassiot (secretari general de la CGT), Xavier Tomàs (militant de la CNT), Aitor Blanc (militant de la COS), Oriol Corral (militant del SEPC), i un membre de la sectorial de treballadors de l'ANC.