Retirem els cartells pels quals Ciutadans ens ha denunciat

Ahir coneixíem a través dels mitjans locals que Ciutadans de Rubí havia interposat una denúncia davant de la Junta Electoral de Zona per uns cartells de la CUP penjats en senyals de tràfic. Des de la CUP de Rubí, hem decidit retirar aquests cartells, per tal d'evitar la possible sanció econòmica, tot i que no estaven col·locats enlloc que pugués pertorbar la seguretat vial, com afirmen des de Ciutadans.
Tanmateix, demanem a Ciutadans que, atesa la pressa que han tingut per denunciar-nos, podrien haver-se afanyat igual a treure els seus cartells de la campanya electoral del passat 24 de maig, ja que encara són ben visibles en alguns punts de la ciutat de Rubí. El respecte de la CUP cap a l'espai públic és absolut, al contrari del què afirma el responsable de campanya de Ciutadans a Rubí. Així doncs, i ja que se'ns acusa "d'embrutar i generar una despesa innecessària a les arques de l'Ajuntament", en cas que que hagi de ser la Brigada Municipal qui retiri aquests cartells de les municipals, hauria de ser Ciutadans qui pagués el cost del servei.
Entenem que la por que els fa el procés constituent, el que Ciutadans anomena "bogeria separatista", que es vol engegar des de la nostra candidatura faci que es vulguin apressar a denunciar uns cartells mal col·locats.