La CUP i Alternativa Ciutadana de Rubí (ACR) celebren la seva primera assemblea conjunta

El proper dissabte 22 de març, a les 10h, al CRAC (c/Sant Joan, 1), la CUP de Rubí i Alternativa Ciutadana de Rubí celebraran la seua primera assemblea conjunta per treballar els documents i aspectes bàsics de cara a una possible candidatura conjunta per a les eleccions municipals de 2015.

En una primera assembla conjunta celebrada al gener, les dues formacions van acordar iniciar un treball comú per tal d'elaborar els primers documents de base - referents al sistema de presa de decisions, objectius, eixos bàsics de treball, el codi ètic... - i dissabte que ve es presentaran per a la seua aprovació, establint així la base del treball conjunt que continuarà fins al mes de juny, quan es prendrà la decisió definitiva de concórrer plegats a les eleccions.

A més a més, en aquesta assemblea es debatrà sobre la remunicipalització de serveis, un treball que estan duent a terme les dues formacions i que es va iniciar el passat 26 de febrer amb una xerrada, a càrrec de Jordi Colomer, per presentar l'experiència de la remunicipalització dels serveis públics a la localitat d'Arenys de Munt.